Tuesday, February 8, 2011

Assalamualaikumm...., selamat sejahtera semua....,


Alhamdulillah, aku masih lagi dapat meneruskan sisa-sisa hidup ini dengan baik..., dapat lagi menghirup udara nyaman kurniaan Ilahi..., menjalankan tugasan seharian dengan sempurna....

Aku bukanlah seorang pujangga yang bisa menitipkan bicara indah, hanya sekadar manusia biasa... , yang tak reti nak memulakan bicara...,

hari rasa tak berapa ok... tension, malas nak kerja, rasa nak berhenti kerja je..., dok kat rumah... lepak22, makan2 dan rehat22.... Aku rasa macam putus asa... tak taulah kenapa..., Mungkin aku nie jenis orang yang tak sabar dan kurang beriman.... Sesungguhnya amat kerdil diri ini....

Ujian dari Allah Ta'ala amat gentir untuk kuhadapi pada kali ini..., tak tau lah kenapa...., saat-saat aku mendekatkan diri padaNya, aku akan diuji...., menyebabkan aku seolah-olah ingin menjauhkan diri dariNya...., berdosanya seorang aku....,


Namun begitu aku bersyukur padaNya kerana masih memberikan kekuatan, ketabahan dan kecekalan hati kepadaku....., aku kian mendampingiMu, memohon rahmat dan belas kasihanNya agar aku menjadi insan yang tabah....,
 

No comments:

Post a Comment